לכו לפריפריה: "שליש מטבריה הצביעו בבחירות לגוש החרדי" • האזינו

    דוד לזר No Comments on לכו לפריפריה: "שליש מטבריה הצביעו בבחירות לגוש החרדי" • האזינו
    9:42
    03.05.24
    הרב אייל אונגר No Comments on למה חשוב לי לדעת מה חושבים עליי

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    פרויקט פתרונות הדיור 'חרדים לפריפריה' של 'מדברים אקטואליה' ב'קול חי' עלה גם הבוקר והפעם שוחחו בצלאל קאהן ודוד חכם עם דוד אוחנה נציג 'דגל התורה' בעיריית טבריה.

    "עדיין החרדים לא רוב בעיר אבל זה בדרך", מספר אוחנה, "טבריה היא עיר מסורתית וב10 שנים האחרונות – הציבור החרדי מתפתח וגדל מאוד בעיר. ולדוגמא, בבחירות האחרונות הצביעו בכל טבריה כ- 17,000 תושבים, מתוכם הצביעו לגוש החרדי למעלה מ5,000- מצביעים, וה'גוש החרדי' אני מתכוון לש"ס, דגל ואגודת ישראל ביחד.

    על מחירי הדירות בעיר סיפר אוחנה, "טבריה מחולקת ל2, יש את טבריה התחתית ויש את טבריה עילית, בעילית זה אזור מתחרד ושם עולה דירה ישנה כ- 400 אלף שקל, כרגע יש פרויקט דירות חדשות ב'צומת פוריה' במחירים של 600,000 ₪ לדירה.

    אוחנה מספר כי "אין יום שלא מגיעים לכאן משפחות חדשות מכל חלקי הארץ, מבני ברק וירושלים, בטבריה יש את כל הדברים שמשפחה חרדית צריכה מוסדות חינוך, חנויות וכו'", על התעסוקה הוא אומר כי, "בוועדה האחרונה אישרנו 'פארק הייטק' שיהיה צמוד לקריה החרדית החדשה, דבר שיביא פתרון רציני לבעיית התעסוקה".

    ליבו מתערב: "אכן מדובר בחשיבה יצירתית, אני מכיר את הנושא, זה פתרון חזק לבעיית התעסוקה, ולא רק לציבור החרדי אלא לכולם".

    לסיכום אמר אוחנה כי "הפתרון הוא טבריה יש הכל וזה זול. וגם יש תחבורה, אומר אוחנה ומספר כי "אישרנו תוכנית חומש, של קווי שמיועדים לכל מקום חרדי בארץ, בני ברק, מודיעין עילית, נתניה, ירושלים, אוטובוסים מהדרין לכל המקומות החרדיים".

    האזינו לראיון המלא:



    0 תגובות